Regulamin zdalnej sprzedaży karnetów narciarskich oraz karty stałego klienta w Ośrodku Narciarskim www.kiczeraski.pl

  1. Ten regulamin, zwany dalej Regulaminem, stanowi zbiór zasad obowiązujących w zakresie zdalnej sprzedaży produktów i usług, oferowanych przez Sprzedawcę, w oparciu o oprogramowanie dostarczone i serwisowane przez Podmiot Obsługujący wskazaną sprzedaż.
  2. Przez sprzedaż zdalna rozumie się sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej, na której kupujący zapoznaje się z treścią w postaci m.in. opisu usług podlegających sprzedaży oraz Regulaminu oraz dokonuje wyboru i zatwierdzenia koszyka zakupu a następnie płatności za pośrednictwem tzw. Operatora Płatności.
  3. Fizyczne pobranie usług w postaci karnetów na przejazdy koleją krzesełkowa, zwanych dalej karnetami narciarskimi i/lub karta stałego klienta oraz wyciągami orczykowymi następuje w Ośrodku narciarskim www.kiczeraski.pl na podstawie przedstawionego dowodu dokonania zakupu uprawniającego do ich fizycznego pobrania.
  4. Korzystanie z karnetów narciarskich, w tym opłacanie i odbieranie kaucji za kartę magnetyczna będąca nośnikiem karnetu narciarskiego (popularnie zwana karnetem) jest określone w Regulaminie Ośrodka Narciarskiego www.kiczeraski.pl oraz aktualnym w danym dniu cenniku Kiczeraski.pl
  5. Sprzedawcą karty stałego klienta i/lub karnetów narciarskich jest „Beskidzkie Towarzystwo Turystyczne „Przełom Wisłoka” z siedzibą Puławy 16, 38-480 Rymanów, NIP: 4862286483 – właściciel ośrodka narciarskiego www.kiczeraski.pl , adres email: [email protected], nr Tel.: +48 1343 59001 zaś Podmiotem Obsługującym sprzedaż zdalną jest Idea Nowa Sp. z o.o., 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1/305, NIP: 5170106088, adres do korespondencji ul. Krośnieńska 87, 38-420 Kombornia, nr Tel.: 607 697 621 lub 726 716 823 adres email: [email protected]
  6. Operatorem Płatności jest HotPay.pl, który posługuje się następującym regulaminem płatności: Regulamin HotPay
  7. Po opłaceniu ceny zakupu koszyka wybranego i zatwierdzonego przez Klienta lub osobę trzecią w relacji do Klienta (a więc osobę, która nie będzie osobiście korzystać z usług wyciągowych w ośrodku narciarskim Sprzedawcy), Klient lub osoba trzecia są uprawnieni, w okresie do końca bieżącego sezonu narciarskiego, w godzinach pracy ośrodka narciarskiego, ogłaszanych na stronie internetowej www.kiczeraski.pl , do wymiany w kasie Ośrodka, zakupionych usług na kartę magnetyczną zawierającą usługi identyczne z zakupionymi przez Klienta lub osobę trzecią.
  8. W wypadku nabycia lub posiadania przez Klienta karty stałego klienta, usługi te są umieszczane na posiadanej przez Klienta karcie stałego klienta.
  9. Od momentu wydania Klientowi prawa do korzystania z usług na jego kartę stałego klienta i/lub wydania Klientowi karty magnetycznej, zawierającej te prawa, Klient stosuje się we wszystkich aspektach swojej obecności w ośrodku narciarskim do regulaminu ośrodka narciarskiego KiczeraSki (regulaminy)
  10. Klient nie ma prawa żądać zwrotu kosztów dojazdu jeśli po przybyciu do ośrodka narciarskiego www.kiczeraski.pl uzna, że pogoda i/lub warunki śniegowe i/lub liczba innych Klientów albo inne okoliczności powodują, iż Klient nie chce korzystać lub chce korzystać w innym wymiarze czasowym z usług wyciągowych Ośrodka.
  11. Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się z faktem, iż po zamknięciu sezonu narciarskiego niewykorzystane przez niego a zakupione prawa do korzystania z usług wyciągowych ulegają umorzeniu (zaś karta stałego klienta zachowuje ważność a w sytuacji zmian formatu takiej karty podlega ona bezpłatnej wymianie na miejscu w Ośrodku).
  12. Od momentu wydania Klientowi prawa do korzystania z usług na jego kartę stałego klienta i/lub wydania Klientowi karty magnetycznej, zawierającej te prawa, Klient rezygnuje z prawa dokonania zwrotu zakupionych zdalnie praw do korzystania z usług wyciągowych.
  13. Ośrodek narciarski www.kiczeraski.pl nie ma bezpośredniego wpływu na wielkość kolejki osób oczekujących do kasy biletowej i w związku z tym Klient zobowiązuje się nie zgłaszać roszczeń z powodu długości czasu oczekiwania w takiej kolejce.
  14. Potwierdzenie dokonania zakupu praw, o czym mowa w pkt. 3 Regulaminu, polega na okazaniu kasjerowi, np. w ekranie telefonu komórkowego, obrazu kodu kreskowego, który Klient lub osoba trzecia, dokonująca zdalnego zakupu, otrzymał po dokonaniu płatności za wskazany i zatwierdzony na www.gwarancjasniegu.pl koszyk zakupów.
  15. Klient uzyskuje pokwitowanie dokonania zakupu w ramach transakcji zakupu zdalnego (sprzedaży zdalnej) i – niezależnie od posiadania, pobrania, zagubienia takiego pokwitowania, nie jest uprawniony do jego ponownego żądania w kasie biletowej Sprzedawcy.
  16. Wskazany w pkt. 14 obraz kodu kreskowego jednoznacznie identyfikuje zakres usług, do skorzystania z których, uprawnienia nabył Klient (lub osoba trzecia) ale w wypadku niezgodności, co do tego zakresu pomiędzy wskazaniem czytnika kasy a przekonaniem Klienta możliwe jest złożenie reklamacji i sprawdzenie transakcji zdalnego zakupu dzięki pomocy Podmiotu Obsługującego, w czasie 1 godziny od zgłoszenia reklamacji.
  17. W wypadku wystąpienia awarii w trakcie samej transakcji zdalnego zakupu (sprzedaży) prosimy o kontakt z Operatorem Płatności i/lub Podmiotem Obsługującym na adres email bądź telefonicznie.