Regulamin zdalnej sprzedaży karnetów narciarskich oraz karty stałego klienta w Ośrodku Narciarskim www.kiczeraski.pl oraz zdalnej sprzedaży karnetów narciarskich łącznie z usługą pobytową w obiekcie pobytowym, którego właściciela (dysponenta) niniejszy Regulamin określa dalej jako: Hotel lub Obiekt Bazy Pobytowej lecz nadal pozostaje on Sprzedawcą usługi tak jak Ośrodek Narciarski www.kiczeraski.pl
-
Ten regulamin, zwany dalej Regulaminem, stanowi zbiór zasad obowiązujących w zakresie zdalnej sprzedaży produktów i usług, oferowanych przez Sprzedawcę lub Sprzedawców (w wypadku sprzedaży łączonej karnetu(ów) i usługi pobytowej), w oparciu o oprogramowanie dostarczone i serwisowane przez Podmiot Obsługujący wskazaną sprzedaż.
-
Przez sprzedaż zdalną rozumie się sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej, na której kupujący zapoznaje się z treścią w postaci m.in. opisu usług podlegających sprzedaży oraz Regulaminu oraz dokonuje wyboru i zatwierdzenia koszyka zakupu a następnie płatności za pośrednictwem tzw. Operatora Płatności.
-
Fizyczne pobranie usług w postaci karnetów na przejazdy koleją krzesełkowa, zwanych dalej karnetami narciarskimi i/lub karta stałego klienta oraz wyciągami orczykowymi następuje w Ośrodku narciarskim www.kiczeraski.pl na podstawie przedstawionego dowodu dokonania zakupu uprawniającego do ich fizycznego pobrania.
-
Fizyczne skorzystanie z usługi pobytowej następuje w Hotelu (obiekcie bazy pobytowej) na podstawie przedstawionego dowodu dokonania zakupu uprawniającego do skorzystania z tej usługi według rezerwacji dokonanej przez nabywcę i potwierdzonej płatnością natychmiastową za pośrednictwem Operatora Płatności.
-
Zasady regulujące szczegółowy sposób pozyskiwania łączonych (na karnet(y) i usługę pobytową) zamówień oraz ich realizacji a także wzajemnych relacji Sprzedawców, są przedmiotem specjalnie dedykowanej (i zawartej przez Sprzedawców oraz Podmiot Obsługujący) Umowy, która określa sposób i zasady wskazanego działania w ten sposób, że klient a więc osoba (osoba (y) fizyczna bądź osoba prawna) chcąca skorzystać jednocześnie z ośrodka narciarskiego oraz bazy pobytowej a więc z usługi świadczonej przez Ośrodek Narciarski oraz z noclegu (pobytu) a więc z usługi świadczonej przez Hotel dokonuje rezerwacji i płatności za obydwie usługi jednocześnie, co umożliwia Podmiot Obsługujący , przy pomocy Operatora Płatności (na dzień zawarcia umowy – firmę HOTPAY) oraz stworzonego przez siebie, serwisowanego i udoskonalanego systemu informatycznego, zwanego: Gwarancja Śniegu i uwidocznionego w domenie publicznej jako: GwarancjaSniegu.pl , przy czym:
-
Strony tej Umowy oraz nabywcy usług rozumieją, że z przyczyn wiarygodności lokowania zamówień na karnety narciarskie oraz pobyt hotelowy, w tym ryzyko rezerwacji wykonywanych przez osoby, boty, złośliwe oprogramowanie dla kawału albo w celach utrudnienia działalności, w Gwarancji Śniegu Podmiot Obsługujący zastosował płatność natychmiastową jako jedyny znany i najmniej kosztowny sposób zapewnienia wiarygodności zamówień – przez ich całkowite opłacenie
a w wyjątkowych wypadkach, co zostanie w takich wypadkach jest wskazane w Umowie, całkowite opłacenie karnetów narciarskich;
-
Strony tej Umowy akceptują fakt, iż Operator Płatności pobiera wynagrodzenia za sprawną i niezawodną usługę płatności natychmiastowej a Podmiot Obsługujący oświadcza, iż posiada zatwierdzony przez Operatora Płatności odpowiedni Regulamin.
-
Hotel i Ośrodek Narciarski oświadczają, iż znają zasady korzystania ze swoich środków pieniężnych, przelanych przez nabywcę usług(i) (klienta) na ich konto, które winni niezwłocznie otworzyć u Operatora Płatności.
-
W sytuacji braku warunków narciarskich to jest jednoznacznej sytuacji zamknięcia Ośrodka Narciarskiego kiczeraski.pl albo w sytuacji gdy ośrodek narciarski jest formalnie czynny ale strony: Ośrodek Narciarski i Hotel uzgodnią, iż z uwagi na niską jakość śniegu na trasach albo czynniki meteorologiczne utrudniające korzystanie
z Ośrodka Narciarskiego albo inne okoliczności, usługa narciarska jest możliwa do zaoferowania ale posiada „jakość niedostateczną”, Hotel zobowiązuje się do dokonania anulowania rezerwacji pobytowej w drodze: przesunięcia terminu rezerwacji albo częściowego lub całkowitego jej anulowania i wówczas dokonania zwrotu części lub całości środków pieniężnych wpłaconych przez klienta.
-
Karnety narciarskie nie posiadają sztywnego terminu ich wykorzystania ale w sytuacji, w której okres przesunięcia czasu wykorzystania karnetów będzie długi, na przykład: następny sezon albo klient oświadczy, iż nie zamierza z określonych względów ponownie zaplanować przyjazdu w rejon Ośrodka Narciarskiego i Hotelu, Hotel zobowiązuje się również dokonać zwrotu środków za karnety a w efekcie tego zwrotu – Ośrodek Narciarski: nie obciąży Hotelu
za ten karnet albo dokona korekty faktury albo dokona zwrotu kwoty na rachunek Hotelu jeśli Hotel przekazał
już zapłatę.
-
Strony ustalą szczegóły polityki zwrotów środków, np. w zakresie potrącania kosztów transakcyjnych w terminie do rozpoczęcia następnego sezonu narciarskiego od podpisania tej Umowy.
-
Zwroty odbywają się poza systemem Gwarancja Śniegu oraz poza Operatorem Płatności.
-
Umowa posiada adnotację o potwierdzeniu znajomości tego Regulaminu przez Sprzedawców.
-
Korzystanie z karnetów narciarskich, w tym opłacanie i odbieranie kaucji za kartę magnetyczna będąca nośnikiem karnetu narciarskiego (popularnie zwana karnetem) jest określone w Regulaminie Ośrodka Narciarskiego www.kiczeraski.pl oraz aktualnym w danym dniu cenniku Kiczeraski.pl zaś korzystanie z usługi pobytowej następuje według regulaminu Hotelu.
-
Sprzedawcą karty stałego klienta i/lub karnetów narciarskich jest „Beskidzkie Towarzystwo Turystyczne „Przełom Wisłoka” z siedzibą Puławy 16, 38-480 Rymanów, NIP: 4862286483 – właściciel ośrodka narciarskiego www.kiczeraski.pl , adres email: [email protected], nr Tel.: +48 1343 59001 zaś Podmiotem Obsługującym sprzedaż zdalną jest Idea Nowa Sp. z o.o., 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1/305, NIP: 5170106088, adres do korespondencji ul. Krośnieńska 87, 38-420 Kombornia, nr Tel.: 607 697 621 lub 726 716 823 adres email: [email protected] natomiast Sprzedawcy w postaci Obiektu Bazy Pobytowej lub Hotelu są wyszczególnieni na specjalnej liście pn. Obiekty Bazy Pobytowej lub Hotele w systemie GwarancjaSniegu.pl , każdorazowo uaktualnianej w dniu zawarcia Umowy z Obiektem Bazy Pobytowej lub Hotelem oraz uwidocznionej na końcu tego Regulaminu w pkt. 20.
-
Operatorem Płatności jest HotPay B2B Sp. z o.o., który posługuje się następującym regulaminem płatności (link).
-
Po opłaceniu ceny zakupu koszyka wybranego i zatwierdzonego przez Klienta lub osobę trzecią w relacji do Klienta (a więc osobę, która nie będzie osobiście korzystać z usług wyciągowych w ośrodku narciarskim Sprzedawcy), Klient lub osoba trzecia są uprawnieni, w okresie do końca bieżącego sezonu narciarskiego, w godzinach pracy ośrodka narciarskiego, ogłaszanych na stronie internetowej www.kiczeraski.pl , do wymiany w kasie Ośrodka, zakupionych usług na kartę magnetyczną zawierającą usługi identyczne z zakupionymi przez Klienta lub osobę trzecią.
-
W wypadku nabycia lub posiadania przez Klienta karty stałego klienta, usługi te są umieszczane na posiadanej przez Klienta karcie stałego klienta.
-
Od momentu wydania Klientowi prawa do korzystania z usług na jego kartę stałego klienta i / lub wydania Klientowi karty magnetycznej, zawierającej te prawa, Klient stosuje się we wszystkich aspektach swojej obecności w ośrodku narciarskim do regulaminu ośrodka narciarskiego www.kiczeraski.pl
-
Klient nie ma prawa żądać zwrotu kosztów dojazdu jeśli po przybyciu do ośrodka narciarskiego www.kiczeraski.pl uzna, że pogoda i / lub warunki śniegowe i / lub liczba innych Klientów albo inne okoliczności powodują, iż Klient nie chce korzystać lub chce korzystać w innym wymiarze czasowym z usług wyciągowych Ośrodka.
-
Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się z faktem, iż po zamknięciu sezonu narciarskiego niewykorzystane przez niego a zakupione prawa do korzystania z usług wyciągowych ulegają umorzeniu (zaś karta stałego klienta zachowuje ważność a w sytuacji zmian formatu takiej karty podlega ona bezpłatnej wymianie na miejscu w Ośrodku).
-
Od momentu wydania Klientowi prawa do korzystania z usług na jego kartę stałego klienta i / lub wydania Klientowi karty magnetycznej, zawierającej te prawa, Klient rezygnuje z prawa dokonania zwrotu zakupionych zdalnie praw do korzystania z usług wyciągowych.
-
Ośrodek narciarski www.kiczeraski.pl nie ma bezpośredniego wpływu na wielkość kolejki osób oczekujących do kasy biletowej i w związku z tym Klient zobowiązuje się nie zgłaszać roszczeń z powodu długości czasu oczekiwania w takiej kolejce.
-
Potwierdzenie dokonania zakupu praw, o czym mowa w pkt.3 Regulaminu, polega na okazaniu kasjerowi, np. w ekranie telefonu komórkowego, obrazu kodu kreskowego, który Klient lub osoba trzecia, dokonująca zdalnego zakupu, otrzymał po dokonaniu płatności za wskazany i zatwierdzony na www.gwarancjasniegu.pl koszyk zakupów.
-
Klient uzyskuje pokwitowanie dokonania zakupu w ramach transakcji zakupu zdalnego (sprzedaży zdalnej) i – niezależnie od posiadania, pobrania, zagubienia takiego pokwitowania, nie jest uprawniony do jego ponownego żądania w kasie biletowej Sprzedawcy.
-
Wskazany w pkt. 14 obraz kodu kreskowego jednoznacznie identyfikuje zakres usług, do skorzystania z których, uprawnienia nabył Klient (lub osoba trzecia) ale w wypadku niezgodności, co do tego zakresu pomiędzy wskazaniem czytnika kasy a przekonaniem Klienta możliwe jest złożenie reklamacji i sprawdzenie transakcji zdalnego zakupu dzięki pomocy Podmiotu Obsługującego, w czasie 1 godziny od zgłoszenia reklamacji.
-
W wypadku wystąpienia awarii w trakcie samej transakcji zdalnego zakupu (sprzedaży) prosimy o kontakt z Operatorem Płatności i / lub Podmiotem Obsługującym na adres email bądź telefonicznie.
-
Lista Obiektów Bazy Pobytowej lub Hoteli w systemie GwarancjaSniegu.pl :
1. BASZTOGRÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Basztowa 1, 38-530 Nowosielce Polska
Regon: 523379500, NIP: 6871978172, KRS:0000996418,[email protected]